Sixt rent a car gör hyresprocessen enklare för semesterfirare

sixt online checkin
Sixt står nu för ännu snabbare utlämningsprocess på turistorterna. ”Online Check-in” från Sixt.se kan nu användas för att påskynda hyresprocessen.

Sixt rent a car ett av de ledande biluthyrningsföretagen i Europa och internationellt. Leverantör av högkvalitativa mobila lösningar, utökar nu sin service för bokning och utlämning av hyrbilar.
Inför stundande semestrar förbättrar nu Sixt rent a car sin verksamhet på de populära turistorterna i Europa. Fördelarna är att kunder som bokar online på www.sixt.com kan nu direkt hämta ut bilen vid ankomst utan väntetid och koncentrera sig på sin semester istället för att stå i kö. ”Online Check-in” är implementerat i Tyskland, Spanien, Frankrike, England, Österrike, Schweiz, Belgien, Nederländerna, Luxemburg, Portugal och Kroatien och används redan av massor av resenärer.
”Online Check-in” är säkert och tillförlitligt: resenären har möjlighet att överföra all relevant information så som namn, adress, ID, körkortsuppgifter, betalningssätt och bonusprogram från hemmadatorn. När resenären är klar får han eller hon en biljett, biljetten visas sedan bara upp vid hyresdisken och nycklarna samt kontrakt överlämnas direkt, vilket förkortar utlämnings-processen avsevärt.
Peter Sjöblom, VD Sixt rent a car i Sverige: ”Sixt älskar ny teknologi och detta gör hyrprocessen betydligt snabbare och lättare för kunden. Flertalet kunder använder redan tjänsten, och den ligger helt i linje för vad Sixt står för beträffande tillgänglighet, effektivitet och mobilitet.

Gillar du vad du ser? Välkommen att dela detta med dina vänner och följare:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest

Kanske gillar du även...